OBNOVA HESLA A ÚČTU
Velmi děkujeme za trpělivost a shovívavost při přechodu na nový webový systém, který je tak jako předchozí online napojen na náš informační systém (IS) a byla tak zachována možnost zobrazení skutečného stavu našich skladových zásob. Vzhledem k rozdílné architektuře všech tří systémů nebylo možno přenést vaše uživatelské účty (historie objednávek, seznam oblíbených položek atd.) do nového e-shopu a dalším úskalím bylo správné složení jména a příjmení, vaší adresy, případně názvu firmy apod. při importu dat z e-shopu do našeho IS (vzhledem k různým tvarům adres po ČR, Evropě či v celosvětovém měřítku). Z těchto důvodů jsme zvolili tu nejpřijatelnější možnost vzhledem k budoucímu užívání z vaší strany.
DŮLEŽITÉ: Pokud jste v našem starém e-shopu byli registrováni, ale nikdy neučinili objednávku, prosím vytvořte si nový zákaznický účet. Děkujeme za pochopení.
Pokud jste již u nás v minulosti nakupovali, tak k obnovení vašeho zákaznického účtu prosím postupujte následovně (je ale nutné použít stejný e-mail, který jste při objednávce na starém e-shopu použili !):
1. Přejděte na stránku přihlášení, v sekci "Obnovit zapomenuté heslo" vyplňte svoji e-mailovou adresu a stiskněte "Obnovit heslo".
2. Jakmile jste obdrželi e-mail ohledně nového hesla, klikněte na zobrazený odkaz a počkejte chvilku na další e-mail s heslem.
3. Až vám přijde nové heslo, zkopírujte si jej do schránky a klikněte na uvedený odkaz pro přihlášení.
4. Přihlašte se pod svým e-mailem a vložte ze schránky nové heslo (nebo jej ručně vepište podle e-mailu).
5. Nyní jste úspěšně přihlášeni a můžete si toto heslo buď ponechat nebo si jej změnit - to můžete provést zde.
6. Posledním krokem je kontrola vašeho profilu, kde vás poprosíme o doplnění všech chybějícíh informací, případně opravu těch stávajících a nezapomenout pak vše uložit.
Nyní máte vše nastaveno a pokud vám nesouhlasí zobrazená osobní sleva, neváhejte nás kontaktovat a my vše prověříme a opravíme. Pevně doufáme, že se vám bude v našem e-shopu dobře nakupovat, prohlížet a hledat, k dispozici máte různé druhy filtrování, v přihlášeném stavu můžete využívat funkce jako "Oblíbené položky", "Hlídací pes", stažení aktuálního ceníku, v historii objednávek lze po čase generovat seznamy nedodaných položek, uvidíte graficky, jak si která objednávka stojí s vyřizováním .... Pokud budete mít jakékoliv dotazy ohledně funkčnosti nebo se setkáte s nějakou chybou, prosím obraťte se na nás, abychom mohli včas sjednat nápravu, případně vám poradili.
Váš tým
MODELIMEX